Home

Ons adres

De Entree 234
1101EE te Amsterdam
(routebeschrijving)
Tel: 020-261 69 71

Support

Als we een website of webapplicatie voor je hebben gemaakt, betekent dat niet dat ons werk erop zit. Een update, problemen of wijzigingen: we helpen je ook met het onderhoud. Hiervoor hebben wij een heel team klaar staan die je helpen wanneer nodig met alle technische aspecten rondom je site.

Helpdesk

In een overeenkomst leggen we precies met onze klanten vast waar we ze mee kunnen helpen. Gedurende kantooruren zijn we altijd bereikbaar per telefoon of mail, maar ook daarbuiten kunnen we je soms indien nodig te hulp schieten. We maken hierover duidelijke afspraken in een SLA (Service Level Agreement), waarin ook de kosten worden ingeschat. Is er groot onderhoud nodig? Dan maken we van tevoren altijd een kosteninschatting voordat we aan de slag gaan. Zo kom je nooit voor onverwachte kosten te staan.

Hosting

Een site moet ergens op een server staan, waar gegevens worden opgeslagen. Wij beschikken over een serverpark, waardoor we makkelijk een server voor je aan kunnen schaffen en hem hier kwijt kunnen. Wil je het liever zelf regelen? Dan kan dat natuurlijk ook. Dat heeft als voordeel dat je alle applicaties op één plek hebt staan. Staat je server bij ons, dan is het makkelijk dat er voor alles één aanspreekvorm is. Afhankelijk van de benodigde betrouwbaarheid helpen we je om dit allemaal goed te regelen.

Updates

De systemen waar we websites en applicaties mee bouwen staan beiden bekend als erg veilig. Er is een groot veiligheidsteam bij zowel de Drupal en Symfony community die problemen snel weten te adresseren, analyseren en verhelpen. Als gevolg van alle kleine verbeteringen die doorgevoerd worden, is het updaten van het systeem vaak nodig.

Maken wij voor jou een website, dan zorgen we ervoor dat die updates zo snel mogelijk geïnstalleerd worden. Betekent dat dat wij ‘s avonds voor je aan de slag moeten, dan doen we dat graag. Door dit aan te bieden als abonnementsdienst in plaats van elke update apart te verrekenen, kom je als klant nooit voor onverwachte kosten te staan.

Monitoring

We houden dag en nacht onze gebouwde sites in de gaten. Gaat er iets verkeerd, dan krijgen wij automatisch een melding en verhelpen we het probleem zo snel mogelijk. De klant krijgt altijd een seintje - al is het probleem vaak al verholpen voordat je doorhad dat hij offline was. Gemiddeld zorgen wij ervoor dat onze gebouwde websites 99,97* procent van de tijd online zijn.

* Gemeten over de periode augustus 2019 tot augustus 2020.

Support nodig?

Support nodig?

Zoek je support voor een bestaande website en ben je benieuwd wat een SLA inclusief updates kost? Bel of mail dan met Steven Heijtel.

Mail: steven@aubergine-it.nl
Bel: 06-14 67 96 92

Contact