Chrysal

Case Chrysal

Chrysal is een Nederlands bedrijf dat zich richt op de ontwikkeling en productie van bloemverzorgingsproducten. Het bedrijf levert zowel aan de consumentenmarkt als aan de professionele bloemenindustrie. Het product waar het bedrijf het meest bekend om staat, zijn de kleine zakjes bloemenvoeding die bij een bos bloemen worden geleverd. Maar Chrysal produceert ook professionele producten voor het verzorgen van bloemen vanaf het moment van plukken tot het moment dat ze in een vaas staan.

Chrysal

Klantvraag

Chrysal verkoopt plantenvoeding over de hele wereld. In tien verschillende talen, op dertien verschillende websites kunnen consumenten uit onder andere Kenia, Amerika en Japan hun plantenvoeding kopen. Maar niet alle producten zijn in alle landen verkrijgbaar en sommige informatie verschilt per gebied. Maar hoe kan je dat als bedrijf allemaal zo goed mogelijk coördineren? Een website met één webomgeving biedt uitkomst.

chrysal

Onze oplossing

Samen met een team van Call for Action hebben we een systeem gebouwd waarin alle informatie uit verschillende systemen aan elkaar gekoppeld kon worden. Door het makkelijk te maken om content aan te vinken of juist niet te publiceren, konden marketeers precies bepalen welke informatie en producten in welk gebied te zien waren. Op die manier kunnen ze bovendien snel reageren op veranderende marktomstandigheden en actualiteiten. 

Met behulp van Drupal is het bovendien mogelijk om alle informatie te vertalen. Met koppelingen naar hun CRM en PIM systemen kunnen ze met weinig mensen dertien sites beheren.

 

Lees meer over de case

Resultaten

Bekijk project

Het persoonlijke contact met het OrangeValley team is voor mij heel vertrouwd. Samen zoeken we naar de beste oplossingen om het vertaalproces nog beter te maken, bijvoorbeeld door integraties van Google Translate en ChatGPT. Ondertussen kunnen we ook gebruik maken van de brede expertise bij OrangeValley, bijvoorbeeld op het gebied van SEO-optimalisatie, oplossingen voor het cookieless tijdperk, de implementatie van Google Analytics 4 en meer. 

Mike Koopmans, Marketingmanager Chrysal

Ook zo'n project?

Wil je iets wat hier op lijkt, maar dan net iets anders? 

Neem nu contact op en we bespreken vrijblijvend hoe we je kunnen helpen.