Chrysal
Chrysal verkoopt plantenvoeding over de hele wereld. In tien verschillende talen, op dertien verschillende websites kunnen consumenten uit onder andere Kenia, Amerika en Japan hun plantenvoeding kopen. Maar niet alle producten zijn in alle landen verkrijgbaar en sommige informatie verschilt per gebied. Maar hoe kan je dat als bedrijf allemaal zo goed mogelijk coördineren? Een website met één webomgeving biedt uitkomst.


De oplossing
Samen met een team van Call for Action hebben we een systeem gebouwd waarin alle informatie uit verschillende systemen aan elkaar gekoppeld kon worden. Door het makkelijk te maken om content aan te vinken of juist niet te publiceren, konden marketeers precies bepalen welke informatie en producten in welk gebied te zien waren. Op die manier kunnen ze bovendien snel reageren op veranderende marktomstandigheden en actualiteiten.
Met behulp van Drupal is het bovendien mogelijk om alle informatie te vertalen. Met koppelingen naar hun CRM en PIM systemen kunnen ze met weinig mensen dertien sites beheren.
Ook zo'n project?
Wil je iets wat hier op lijkt, maar dan net iets anders? Neem nu contact op en we bespreken vrijblijvend hoe we je kunnen helpen.